sâmbătă, 14 iunie 2014

Primele felicitari adevarate ...

Anul acesta, Mos Craciun a fost tare darnic cu mine si mi-a adus un cadou minunat: o masinuta de taiat hartie. Iar eu m-am apucat de creat felicitari serioase si profesionale. Sau asa imi place mie sa cred. :) Prin urmare primele felicitari create au fost legate de Valentine's Day. Dar ele erau niste felicitari ce puteau fi oferite si altor pesoane dragi: mama, bunica, sotia, prietena cu o ocazie desebita din viata lor sau pur si simplu pentru ca exista in viata noastra. A fost minunat sa ma joc cu cremul de pe felicitari, cu rosul intens, cu fundele si ingerasii diafani. Cei care au oferit aceste felicitari mi-au povestit despre incantarea celor carora le-au fost oferite. Atunci a fost prima data cand am realizat cat poate fi de frumos sa oferi bucurie oamenilor prin munca ta. Este incantator sentimentul.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu