sâmbătă, 14 iunie 2014

Primavara a venit ... (felicitari)

Daca Targul de Craciun l-am ratat, de data asta am fost constiincioasa si m-am pregatit pentru targul de primavara cu: martisoare, felicitari si alte minunatii ... Mai jos va voi arata primele felicitari de primavara create cu masinuta mea cea noua si cu cutitele incluse in materialele auxiliare ce au insotit-o. Fiecare dintre aceste felicitari si-a gasit un destinatar fericit si ... am mai primit si comenzi suplimentare. Aici am invatat ca oamenii isi doresc ca fecitarea lor sa transmita un mesaj. Si nu numai sa fie o felicitare draguta si atat.
Primavara aceasta am simtit nevoia sa lucrez doar in roz, lila si mov. Nu am o explicatie pentru asta ... dar se pare ca a fost apreciata tendinta mea. Cam asa au aratat primele felicitari de primavara.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu